نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

بعد از عشق....

همه ما تو زندگیمون عشقو برای یک بار هم که شده تجربه کردیم حالا شروعش چه طور بوده و غصه عشقمون چطور بوده خوب برای هر کس متفاوته و میشه هزار هزار کتاب ازش نوشت . بعضی ها به عشقی که داشتیم رسیدیمو بعضی ها نه . علتهاش هم زیاده و اینجا گنجایش گفتن تموم اون علتهارو نداره اما .... اما حرف من این نیست میخوام از اون مدل جدایی ها بگم که یکی از دو تا معشوق جا میزنه و میره و اون یکی میمونه با یه قلب زخمی .... یه قلب زخمیِ عاشق . آهای عاشق زخمی مبادا نفرینش کنی اونی که رفته یه روزی عشق تو بوده میدونم عشقو نمیشه هیچ وقت فراموش کرد فقط میشه دفنش کرد تو اعماق قلبت عشقشو دفن کن اما اگر واقعا عاشقی نفرینش نکن هیچ ، براش دعای خوب هم بکن حالا اگر تو هم یه عاشق زخمی هستی بیا با هم این شعرو بخونیم .... 

« دعا »

چه ساده گفتی هر چی بود تموم شد

با تلخی گفتی عمر من با تو حروم شد

چه ساده لحظه های خوبو نادیده گرفتی

گذاشتی غصه ها رو تو دلم با سردی رفتی

چه ساده قلب گرممو رو شکستی

در عشقو به روی این منِ خسته تو بستی

چه ساده چشم پر اشکمرو نادیده گرفتی

گذشتی از دلم رفتی که رفتی

دلم بعد از تو از دنیا جدا شد

مثه دیوونه ها تنها رها شد

یه گوشه خونه کرد و دونه دونه

نفسهاشو شمرد شاید بمیره

دلم بعد از تو با غمها رفیقه

نمیخواد یک دم آرامش بگیره

چشام دلگیر مثه بارون پائیزه

به یاد تو همه اشکاشو می ریزه

منو آشفته کردی و گذشتی

الهی هیچ کسی هرگز نتونه

با قلب سنگ تو سنگی بمونه

نمیخوام دردی رو که من کشیدم

تو روزی حس کنی ای نازنینم

نمیخوام هیچ کسی هیچ وقت بتونه

تو رو عاشق کنه اما یه روزی

دلت رو بشکنه با یه بهونه

الهی هیچ کسی هرگز نتونه

با قلب سنگ تو سنگی بمونه 

آری آغاز دوست داشتن است  

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://miladfarhadi.blogsky.com

سلام از اینکه سر زدی مرسی.وبلاگت حرف نداره .بیا همدیگه رو لینک کنیم.اگه خواستی منو با نام شعرهای عاشقانه لینک کن و بهم بگو تا با هر نامی خواستی لینکت کنم

سلام دوست خوبم من شما رو لینک کردم شما هم منو با اسم نیایش لینک کن . ممنوم . با احترام ژرنیان مهدی دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد