نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

رویای محال

خیلی وقتا خیلی چیزا تو زندگی هست که یه جورایی بهشون میگن محال .اونقدر دورن و دست نیافتنی که به نظر آدم محال میاد اما من میگم برای آدما هیچ چیزی نباید محال باشه . ما همون چیزایی رو به دست می یاریم که دلمون میخواد . قبول نداری؟ نظرتو بگو. 

 

« رویای محال »

ای همیشه جاری تو توی نفسهام  

 عشق تو بهونه واسه همه شعرام  

عطر تو همیشه مونده توی دستام    

شونت یه همدم واسه همه بغضام   

بودنت تو دنیام یه معجزه بوده وسط خیالام  

میخوام با تو باشم تا آخر رویام  

رویای قشنگم تا آخر دنیام     

 کنار تو هستم کنار تو زیبام   

دستت تو دستم، نگات به چشمام  

حلقه ی عشقو بنداز به دستام   

شهد عسل رو بذار رولبهام   

گرگرفته از عشق روی گونه هام   

بی تابی رو تو می بینی تو چشمام ؟  

به تو رسیدم آخر تو خوابام   

دستتو میگیرم محکم تودستام   

دلم نمیخواد فکر کنم تو رویام   

رویای محالم، آرزوی تنهام   

کی میشه ببینم با تو روی ابرام  

کی میشه شروع شه با تو همه روزام  

آروم بگیرم تو آغوشت گرمت ،  

تو سکوت شبهام

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام ، شعرهات واقعا قشنگند .منم باهات موافقم البته اگه بار اول به دست بیاری و قدرش رو ندونی دیگه برای بار دوم محاله !

سلام سارای گلم . ممنون که اومدی . منم باهات موافقم به نظرم هیچ وقت خاطره عشق اول از ذهن کسی پاک نمیشه .

اینجا زمان مرده چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.whoami.blogsky.com

دوست عزیزم سلام.
برو تو وبلاگ من. بعد برو تو پیوندهای وبلاگ.آخرین گزینه قالب وبلاگ رو بزن.یه صفحه باز میشه که توش پر از قالبهای گوناگونه.صفحه دوم که رفتی قالب مورد علاقه تو میبینی .روش کیلیک کن باز میشه.بعد گزینه بلاگ اسکای رو بزن.بعد ..سیو..رو بزن.وقتی سیو کردی ...برو تو وبلاگ خودت قسمت ویرایش قالبها...یه کپی اول از ویرایش قالب خودت بگیر که اگه خرابکاری کردی اصلشو داشته باشی. .بعد اون قالبی رو که سیو کرده بودی رو کپی کن تو قسمت ویراش قالبهات بعد ثبت رو بزن.
موفق باشی دوست خوبم. امیدوارم مشکلت حل شده باشه.

در ضمن کاملا با نظرت موافقم.دنیای پیرامون آدما همون تراوشات مغزی اونهاست.متاسفانه ما عادت کردیم به نق زدن و ایراد گرفتن از دیگران....

سلام دوست خوبم . با نظر به این قشنگی و مثبت اندیشی که در شما دیدم چرا باید زمان در وبلاگ زیباتون مرده باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از راهنماییت هم خیلی ممنون .

مریم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام پرنیان جون من از وبلاگ مهدی مقدم خواننده ای برای همه ی نسل ها مزاحمت میشم.وبلاگت بسیار زیبات موفق باشی.

فقط یه ذره در مورد خودت بگوکه بیش تر بشناسیمت

سلام مریم عزیزم . ممنون از اینکه اومدی من همونطور که نوشتم پرنیان هستم و 19 همین ماه وارد 24 سالگی میشم . عاشق شعر نوشتن مخصوصا در قالب ترانه هستم و یه دفتر شعر دارم که دارم برای چاپش تلاش میکنم و امیدوارم که تا تابستون 88 موفق به چاپش بشم عاشق صدای نریمان هستم و کاراشو خیلی دوست دارم . ساکن شهر قشنگ لاهیجان هستم . و دیگه نمیدونم چی باید بگم هر سوالی داری بپرس تا جواب بدم عزیزم . نگفتی میتونم لینکت کن یا نه و تو هم اگر دوست داشتی لینکم کن . موفق باشی . تا بعد

علی صالحی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.voiceking.blogfa.com

اوه زود قضاوت کردم.همینجوری بود.

بله پس درست گفتم همینجوری بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد