نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نگاه کن.....ببین می تونی

بعضی از آدما ستاره ها رو دوست دارن و بعضی هم عاشق ماه میشن

بعضی از اونا هوای ابری رو دوست دارن و دلشون میخواد که بارون بباره

بعضی هم دلشون پر میزنه واسه قدم زدن تو

هوای برفی

بعضیا هم عاشق روزای آفتابی هستن

یه عده شبا رو دوست دارن یه عده روزا رو

خیلی ها عاشق غروب خورشیدن ولی بعضیا شب و تا صبح بیدار می مونن تا طلوع خورشید رو ببینن

ولی من و تو بهتره عاشق آسمون باشیم

همون آسمونی که هم خورشید داره ، هم ماه وستاره

هم ابر و بارون برف داره ، هم روزای آفتابی

همون آسمونی که بین هیچ کدومشون فرق نمی ذاره و همشونو دوست داره

اما نه ...

بازم نشد !

این بار آدما میگن کاش ما جای آسمون بودیم

 جای دریا ، جنگل یا ساحل ...

پس این بار بهتره من و تو سعی کنیم

مثله خدا باشیم

بگیم کاش ما هم مثله خدا بودیم

بارون و دوست داشتن و عاشقش بودن کار آسونیه

ولی بارون بودن و جای اون بودن خیلی سخته

همون بارونی که وقتی میخواد بباره هم رو سر گل میریزه ، هم رو سر علف هرز

ولی اگه ما جای بارون بودیم

فقط رو سر گل ها می ریختیم

میذاشتیم علف های هرز بخاطر اینکه علفن

و زیبایی گل ها رو ندارن

از تشنگی بمیرن ...

یه سوال می خوام ازت بپرسم ؟

دوست داشتی جای کدومشون باشی ؟

جای آسمون ؟ بارون ؟

گل ؟ چمن و علف و هرز ؟

ماه ؟ ستاره ؟ خورشید ؟

شاید خیلی دوست داری جای گل باشی !!؟

آخه گل زیباست و همه دوسش دارن

تموم عاشقا گل تو دستشونه

اونو به کسی که دوسش دارن هدیه میدن

اینا همش خوبه ولی من ...

ولی من دوست دارم ... 

جای علف هرز و چمن باشم

درسته که لگدمال میشم و همه پاشونو رو من میذارن

ولی عوضش منو نمی چینن

ولی گل چیده میشه و بعد از چند روز میره تو سطل آشغال

درسته که گل رو عاشقا بهم هدیه میدن ...

عوضش خیلی از عاشقا دست همدیگه رو میگیرن و رو چمن ها راه میرن

روش دراز میکشن و با هم حرف میزنن

فهمیدی منظورم چیه ؟

وقتی عاشق شدی

وقتی یکی رو پیدا کردی که خیلی دوسش داشتی

وقتی به یکی گفتی دوست دارم ...

نگاه کن ...

ببین می تونی

می تونی مثله ماه و ستاره باشی

همون ماهی که وقتی شب تموم میشه از آسمون خدافظی میکنه و ...

جاشو به خورشید میده

یا میتونی جای خورشید باشی

همون خورشیدی که شب ناپدید میشه

تا ماه فراموش کنه حقیقت تلخی رو که از خورشید نور می گیره

نگاه کن ... ببین می تونی

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://tanhaeehayam.blosky.com

خیلی زیبا بود

علی صالحی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.voiceking.blogfa.com

سلام پرنین عزیز.تبریک میگم.وبلاگت خیلی قشنگ و پر معناست.عکس بالای وب بی نظیره.خیلی خوش سلیقه ای با افتخار لینکت کردم.شما هم میتونی لینک کنی.چون پیامیرو که برام داده بودی خواستم جواب بدم و تعداد کلمات زیائ بود شعرزیباتو جدا گذاشتم داخل یه فولدر دیگه.راستی میخواستم پیشنهاد بدم از سرویس تایید نظر استفاده کن برای امنیت وب بهتره مخصوصا الان که لینکت کردم.میفهمی که منظورمو؟مرسی عزیزم.

سلام آقای صالحی خیلی خوشحالم کردید که به وبلاگم سر زدید . ازتون ممنونم . راستش این سیستمی که گفتید فکر میکنم خود به خود اجرا شده چون تا وقتی که من خودم نظرات و کامنتها رو نخونمو تائید نکنم در سایت درج نمی شه و من متوجه منظور شما شدم . باز هم ممنونم راستی کار ضبط رو شروع کردید ؟ بی صبرانه منتظرم که برنامه قشنگتون دوباره شروع بشه . شاد باشی .

سارا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام پرنیان جونم . فوق العاده قشنگ و تاثیر گذار بود . مرسی : )

سلام سارا جون . ممنون از اینکه سر میزنی و با حرفای قشنگت بهم امیدواری میدی.

میلاد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://miladfarhadi.blogsky.com

راستی پرنیان جون من لینکت کردم میتونی امتحان کنی.امیدوارم که این کار باعث بشه آمار هردوتامون بالا بره.بای

شکیبا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.persian-babe-love.piczo.com

سلام خیلی خوب بود

سلام شکیبای عزیز . ممنون از حضورت و نظرت .
بازم به من سر بزن.
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد