نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

دوستت دارم

همه فکر میکنن دوستت دارم ساده ترین جمله ایه که در یک ارتباط عاشقانه گفته میشه و گاهی آدما از روی تفریح و شیطنتو یه جور بازی احمقانه یا شاید بچگانه این جمله رو به طرف مقابل میگن اما نمیدونن که با گفتن این جمله مثلا ساده چه به روز دل اون طرف میارن . تاثیری که این جمله ۹ حرفی رو ذهن و قلب و نگاه یه نفر میذاره اونقدر عمیق و اساسیه که میتونه تمام عمر زندگی اون شخص و زیرو رو کنه . به قول اون ترانه سرای خوبمون خانم مونا برزویی : من همه دنیامو میدم واسه تکرار یه جمله که یه شب از تو شنیدم . اون جمله فقط میتونه دوستت دارم باشه .  

 

« دروغ نگفتم »

اگه میگم دوست دارم دیوونه وار

اگه میگم عشق منی مثل بهار

اگه میگم مال منی تو روزگار

اگه میگم پیشم بمون نرو کنار

اگه میگم بیا بریم یه جای دور

اگه میگم تو خواب من ، تویی با خورشید چشات

اگه میگم دلم میره، برای ناز خنده هات

اگه میگم چشای تو کشته منو تو هر نگات

اگه میگم غرورمو من میشکنم زیر پاهات

اگه میگم دنیا می بینم تو نگات

اگه میگم بخواه ، می میرم من برات

اگه میگم اراده کن ماهو میارم زیر پات

دروغ نمیگم نازنین

دروغ نمیگم به چشات

تو رو خدا بگیر یه بار دستمو تو حُرم دَسات

تموم زندگی من فدای هر نتِ صدات

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام پرنیان جان . من از وبلاگ مهدی مقدم خواننده ای برای همه ی نسل ها مزاحمت میشم عزیزم . تبریک میگم وبلاگ خوبی داری . بازم به وبلاگ ما سر بزن . موفق باشی گلم

سلام سمیرای گلم . ممنون که اومدی . حتما عزیزم . من زود به زود به وبلاگ قشنگتون سر میزنم و دوستای خیلی خوبی تو اون وبلاگ پیدا کردم . شاد باشی .

سارا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ق.ظ

دوباره سلام : ) از شعرها و متن های قشنگی که میگذاری ممنونم . بهت تبریک میگم .

مرسی عزیزم تو واقعا مهربونی . به قول یکی که من میدونم وتو شاد باشی

سارا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ق.ظ

قالب نو مبارک . این قالب جدید خیلی خوشگله .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد