نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

سوگند


مردم همه
تورا به خدا
سوگند می‌دهند

 

اما برای من

 

تو آن همیشه‌ای
که خدا را به‌تو
سوگند می‌دهم!

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ http://miladfarhadi.blogsky.com

حالا پرنیان جون این تویی که نوشتی کی هست .فکر کنم خیلی پارتی داشته باشه که خدا رو به اون سوگند میدی.نه.
راستی مطلب قشنگی بود اگه وقت کردی به من هم سر بزن.تازه آپ کردم.
موفق باشی دوست عزیز تر از جانم

سلام. از اینکه سر زدی ممنون . منم شمارو لینک کردم . شاد باشی

مهدی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.baharnarenj.blogsky.com

سلام
قالب خیلی قشنگی برای وبلاگتون انتخاب کردین.مطالب زیبای وبلاگ شما نشان از سپیدی احساس شماست.
خوشحال میشیم اگه بازم به به باغچه کوچیک ما سر بزنین.
یک سبد بهار نارنج تقدیم شما...

سلام .ممنونم. نگاه ادما به هر چیز متفاوته مثل اون کسی که میتونه یا کثیفی شیشه ی پنجرو رو ببینه یا منظره ی زیبای پشت پنجره رو . امیدوارم نگاه شما به همه چیز سپید باشه . شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد