نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

پریشون

پریشونی قلب منو هیچ کس جز تو ندید . هیچ کس جز تو نفهمید اون چیه که تو قلب خسته ی شعرای من فریاد میزنه . هیچ کس جز تو نفهمید شبها تا صبح برای چی صدات میزنم . هیچ کس جز تو نتونست بفهمه قلب من چه اندوه بزرگی رو در خودش جا داده و داره زیر فشار اون خرد میشه و صداش در نمیاد . اما حیف ... حیف که تو فهمیدی ولی سکوت تنها چیزیه که از تو نصیب من شده .چرا ؟ چقدر ؟ چقدر باید صبر کنم تا تو تمناهای شبانمو جواب بدی چقدر باید صبر کنم تا قسمهای من تو رو به رحم بیاره ؟ چقدر باید خوابهای طلایی ببینمو هر صبح برات تعریف کنم و تو مثل همیشه تو سکوتت به حرفام گوش کنی ؟ چقدر ؟ بگو تا کی ؟ تا کی خدایا ؟این پریشونی تا کی با منه ؟ خدایا حرف بزن . با من حرف بزن . من میخوام تو با زبون خودم با من حرف بزنی . چرا چیزی نمیگی . خدایا با من حرف بزن. 

   

« پریشون »

بدجور گرفتارم ، تو چنگ عشق تو

زنجیر اسمم رو ، بستم به اسم تو

تو حسرت چشمت دارم از غصه می سوزم

میخوام دیوونگی هامو، بذارم پای مهر تو

دلم دور از تو قلبت برات خیلی پریشونم

یه لحظه حرفمو بشنو ، تو ای مرهم تو درمونم

چرا این شعر تلخو من ،واسه عشق تو میخونم ؟

تو که عاشق نمیمونی ، نمیشی آروم جونم

میری یک روز تو از پیشم ، غم حرفاتو میدونم

دلت پیش یکی دیگست، تو چشمات اینو میخونم

تو رو حتی اگه قلبت به یاد دیگری باشه

هنوزم عاشقانه میپرستم ای گل پونم

برای داشتنت حتی یه لحظه بیشتر از دیروز

میمیرم ، عشق تو بالاتر از هر قطره ی خونم

دلت پیش یکی دیگه ، نگاهت با منه اما

من اینجا با توام ماهم ، امید آخر جونم

بیا این حرف آخر رو بذار اون گوشه ی قلبت

اگه روزی غریبه با دلت بد کرد

تو رو تنها گذاشت و رفت

بدون پشت سرت هستم

نگاهم منتظر شاید ،

توبرگردی پیشم بازم،

چشات باشه چراغ روشن خونَم

بدون تا آخر عمرم واسه عشقت پریشونم

  

آری آغاز دوست داشتن است 

نظرات 4 + ارسال نظر
گیتاروو جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://hazhar2009.blogsky.com/

یلام دوست عزیز ممنن که به ویب من اومدی ویبت خیلی باحاله موفق باشی
من لینک شما رو گزشتم
شما هم یتونی لینکمنو با سم تنهایی منو گیتار بزاری
بازم سر بزن

سلام.ممنون از حضورت . منم لینکت کردم .همیشه شاد باشی.

میلاد شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ http://miladfarhadi.blogsky.com

سلام پرنیان جون
وبلاگت خیلی خوشکل شده
به ما هم سر بزن

سلام . میلاد عزیز. خوبی . باور کن بیشتر روزا بهت سر میزنم چند بار برات کامنت هم گذاشتم ولی بازم چشم بیشتر بهت سر میزنم . همیشه شاد باشی

علیرضا و مهدی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.baharnarenj.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
ما با افتخار شما رو لینک کردیم و امیدوارم شما هم این افتخار رو به ما بدین.من فکر میکنم این طوری افرادی که هنوز سیاهی عصر سیمان و بتن دلهای سفیدشون رو خاکستری نکرده بیشتر با هم آشنا میشن
یک سبد بهارنارنج تقدیم شما باد...

سلام . از حضورتون ممنون . من هم شما رو لینک میکنم فقط بگید با چه اسمی ؟ منتظر جوابتون هستم . همیشه شاد باشید

علیرضا و مهدی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.baharnarenj.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
مرسی که این افتخار رو به ما دادین.
بهترین اسم برای باغچه کوچیک ما همون بهارنارنجه.
بازم به ما سر بزنید.
یک سبد بهارنارنج تقدیم شما باد...

سلام . شما رو لینک کردم. همیشه شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد