نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

در تو گم شدن

نگام کن . می بینی؟این منم . همون که میخواد فریاد بزنه و اسمتو صدا کنه اما نمیدونم چرا صدا تو حنجرم خشک شده و نفسم در نمیاد . نگام کن به چشام نگاه کن چی می بینی ؟وقتی به خودم تو آینه نگاه میکنم عکس تو رو می بینم . نخند باور کن من مدتهاست که دیگه خودمو توی آینه نمی بینم و به جاش صورت تو رو میبینم . مدتهاست که وقتی میخوام حرف بزنم صدای تو رو میشنوم نه صدای خودمو . مدتهاست مثل تو میخندم و .... نه یادم رفته بود که من مدتهاست نخندیدم . یادم رفته بود که چشمای من روزها و شبهاست که داره برات اشک می ریزه . عجب از این چشما که خسته نمیشن . حتی وقتی خواب به دنیاشون قدم میگذاره باز هم خس و مرطوبند. وقتی بیدار میشم میبینم که دفتر  شعرم که همیشه همدممه خیس از اشکه . میدونی این شعرا خیلی صبورن .تو تموم این مدت به دردلام گوش دادن وصداشون در نیومده . من تو هر خطشون تو رو گذاشتم تو رو نوشتم تورو کشیدم و این طفلکی ها صبورانه قداست تو رو تو خودشون جا دادند . بخون و خودتو تو تموم ترانه هام ببین . عکس چشمای سیاهتو . مخمل تیره ی موهاتو . دستای گرمو همیشه دورتو . سمفونی جادویی صداتو و آغوشی رو که برای داشتنش میتونم تمام دنیارو به پات بریزم فقط کافیه که تو بخوای . عجیبه من هیچ وقت به تو نرسیدم . هیچ وقت دستاتو نگرفتم حتی تو خوابهای هر شبم اما نمیدونم چرا گرمی اونارو حس میکنم . وقتی ازشون حرف میزنم دستام داغ میشن و صورتم گر میگیره . میدونی آخرش چی میخوام بگم ؟ چیزی رو که هر روز هزار بار با خودم تکرار میکنم  

نازنین از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم  

تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم  

بسوزون عزیز . منو بسوزن من این آتیشو دوست دارم اگر تو شعله ورش کنی و بشینی سوختنمو نگاه کنی .  

 

« در تو گم شدن »

اگه تو دریا بشی

آبی و بی انتها بشی

من برات ماهی میشم

تو بستر آبی تو گم میکنم وجودمو

اگه آسمون بشی

گاهی آفتابی و ابری

گاهی روز و گاهی شب

من برات پرنده می شم

تو مخمل ابری تو گم میکنم وجودمو

اگه تو کوه بشی

بزرگ و با شکوه بشی

من برات دره میشم

میون قله های تو گم می کنم وجودمو

اگه تو دشت بشی

یا پر از لاله بشی

یاخالی از هر چی که هست بشی

من برات خاک میشم

تو آغوش سنگی تو گم میکنم وجودمو

تو بخوای هر جا بری کنارتم

مثه روحِ گم شده تو لحظه هاتم

اسمتو رو زبونمو

عشق تو ، تو قلب منه

حتی اگه تموم بشه زنده بودن

قلب من از عشق تو تا آخر دنیا میزنه

 

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 6 + ارسال نظر
نبیل سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ http://nbl.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو بنام مدل لباس وعکس لینک کن وخبر بده که من هم این کار رو کنم

سلام . ممنون از حضورت شما رو با اسم مدل لباسو عکس لین کردم عزیزم . همیشه شاد باشی

نبیل چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://nbl.blogsky.com/

دوست عزیز شما هم لینک شدید

سارا پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام پرنیان جونم . واقعا شعرها و همینطور متنها و دستنوشته هایی که برای هر شعرت مینویسی خیلی قشنگند و تاثیر شعرت رو دو چندان میکننند . : )

سلام سارا جونم . ممنونم گلم از این همه محبتت . مرسی که با حضورت به من انرژی میدی .
بازم مثل همیشه
به قول اون صدایی که تو قلبم
سمفونیش تکرار نمیشه
بهت میگه شاد باشی واسه همیشه

علی صالحی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.voiceking.blogfa.com

سلام پرنیان جان خوبی؟شعرای قشنگتو توی برنامه شعر مهاجر گذاشتم سعی دارم زودتر برنامه ها رو تموم کنم که بتونیم زودتر پخش کنیم تیزرش هم از فردا یا پس فردا شروع به پخش میشه راستی در مورد صحبت قبلی و شعرها یه تماس با من بگیر لطفا

سلام آقای صالحی عزیز . از حضورتون ممنون چقدر خوشحالم کردید از خبر شروع مجدد برنامه بابت شعرها هم باید بگم که شما خیلی به من لطف دارید. همیشه شاد باشی

علی صالحی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.voiceking.blogfa.com

یادم رفت بگم وبلاگت خیلی قشنگ و باحال شده یه دفعه غافلگیر شدم

واقعا ؟. ممنونم .

نیما جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.real-arsenal.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری اگه دوست داری تا با هم تبادل لینک کنیم منو بنام فقط فوتبالی ها لینک کن و خبرم کن تا منم هم لینکتو در وبلاگم قرار بدم نظر یادت نره مرسیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد