نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

عیبی نداره

عیبی نداره . نازنین لحظه های من عیبی نداره اگر منو نمیخوای . عیبی نداره اگه صدای شکستن قلب منو نمیشنوی . عیبی نداره اگه اشکای منو نمی بینی و رد میشی از خونه ی عشقی که با هم ساختیم . من تو تنهاییم میشکنم و مثل یه برگ پاییزی مچاله میشمو  یه روز میرسه که دیگه اثری از من نباشه . اما اینو بدون عشق من حتی مرگ هم نمی تونه مهر تو رو از دلم بیرون کنه . اینجا تو قلب من چیزی جوونه زده و رشد کرده که هیچ بادی نمیتونه نهالشو بشکنه هیچ پاییزی نمیتونه ریشه هاشو خشک کنه . عیبی نداره دوستم نداشته باش ولی من دوست دارم نازنین . عیبی نداره بشینو سوختنمو تماشا کن . بشینو مردنمو ببین . نه میدونم که تو حتی منتظر مرگم هم نمیمونی شاید یه روز اون دور دورا باد به گوشت برسونه که مردمو تموم شدم . شاید .....    

عیبی نداره اگه تو دیگه منو دوست نداری

عیبی نداره اگه من هنوز برات یه مجنونم

عیبی نداره اگه تو میخوای بری تنها بشم

عیبی نداره اگه من هرجا بری تو فکرتم

عیبی نداره اگه تو سکوتو از صدام میخوای

عیبی نداره اگه من به عشق توست که ساکتم

عیبی نداره اگه تو سنگ میزنی به قلب من

عیبی نداره اگه من شیشه ایه قلب و تنم

عیبی نداره اگه تو خسته شدی از شعرام

عیبی نداره اگه من کشیدمت تو غزلام

عیبی نداره اگه تو میخوای بمیرم تو غمام

عیبی نداره اگه من گذاشتمت تو نفسام

عیبی نداره نازنین هر چی میشه بذار بشه

فقط تو قلب منه که چیزی از عشق کم نمیشه

    

 آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 2 + ارسال نظر
ارمیتا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری مخصوصا این اهنگه عالی بود راستی اهنگ های وبلاگت رو از کجا میاری اگه از سایت پایین میاری اونجا بسته است موفق باشی دوست عزیز

سلام آرمیتا . ممنون از اینکه سر زدی من کد این آهنگو همین دو روز پیش از وبلاگ بهار بیست برداشتم حالا نمیدونم شاید تو این دو روز بسته شده باشه . خواننده ش هم مازیار فلاحیه اگه فیلم مجنون لیلی رو دیده باشی حتما این آهنگو شنیدی عزیزم . همیشه شاد باشی.

ساسان یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://musicsasan

سلام ممنون به من سر زدی
هر مطلبی رو دوست داشتی کپی کن البته اگه منبع رو ذکر کنی بهتره نه از من بلکه از هر کس دیگه

اگه پولت کمه:yamahaمدلPSR-260قیمت:1300000ریال
مخصوص آموزش پیانو هستش کلیدش چکشیه مثل پیانو
ریتم های ایرانی نداره
YAMAHA A200حدودا5500000ریال
ولی کیبورد فقط برای مدتی میتونه جوابگو باشه
ابته کیبورد های دیگه هم هستند ولی صدای پیانو خوبی ندارن
کرگ خوبه ولی گرونه،اگه قرار باشه بخری یکباره پیانودست دوم میخری
به استادت بگو یک پیانو خوب دست دوم برات گیر بیاره
پیانو35000000ریالی دست دومشو میشه با 18000000،15000000ریال خریداری کرد
موفق باشی

سلام آقا ساسان از کمکی که بهم کردی واقعا ممنونم . راستی اگر مطلبی وب برداشتم فقط برای مطالعه خودم بود و مطمئن باش اگر بخوام جایی بگذارم حتما منبعش رو مینویسم . بازم ممنونم . همیشه شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد