نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

من ، تو و رویا

« من ، تو و رویا »

بیا تکیه کن به شونم

من برات عاشق میمونم

توی دل تنگی و غربت

واسه تو همدم می مونم

بگو از حرفِ تو قلبت

من اونا رو خوب میدونم

تو ترانه هام واسه تو

شعر آزادی میخونم

بذا دستاتو تو دستم

منم از عشق تو مستم

می خوام از آینه ی چشمات

ببینم که با تو هستم

نگو از طلوع خورشید

دل من فقط تو رو دید

نور چشمای قشنگت

حضور خورشیدو دزدید

بیا تا با دستای هم

پل بشیم تا روی ابرا

بزنیم به قلب رویا

برسیم اون ور ابرا

بکشیم دست نوازش

رو تن خسته ی موجا

ببینیم عکسمونو باز

توی انعکاس دریا

برسیم به شب رویا

یه سبد پر از ستاره

بیاریم از آسمونا

یادگاری واسه فردا

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 13 + ارسال نظر
صادق دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://tavileyeeshgh

چه با احساس شعر میگی.
اپ کردم بیا سر بزن

سلام .ممنونم از محبتت. حتما بهت سر میزنم . ممنونم از حضورت .
بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

parvin پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ



انچه می نوازیم زندگی است.



"آرمسترانگ"



سلام پروین عزیزم . خوبی . از جمله ی قشنگت ممنونم عزیزم . مدتیه که وبلاگهای بلاگفا برای من باز نمیشه و علتشو نمیدونم حتی نتونستم به وبلاگ علی عزیز هم سر بزنم و اپهای جدید رو ببینم . خلاصه ببخش که بهت سر نزدم . ازت ممنونم که به یاد منی. بازم به من سر بزن عزیز.
همیشه شاد باشی

سارا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام پرنیان جونم . دلم برات تنگ شده .مثل همیشه یه شعر پر احساس و قشنگ . :) مرسی . : )دوست دارم . موفق باشی

سلام سارا جونم خوبی دلم برات یه ذره شده . ایمیلتو خوندم عزیزم برات یه ایمیل طولانی فرستادم عزیزم . بازم به من سر بزن سارا جون
همیشه شاد باشی.

مهراب جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام

یه وب دیگه درست کردم با آدرس

http://mehrabahani.xeeus.com/

به من سر بزن

یه وب هم برای دل تنگیهای خودم بعدآ درست میکنم

با یه آدرس دیگه بهم سر بزن و نظر بده

سلام مهراب عزیز . حتما به وبت سر میزنم راستی یه سر به وب های قبلیت بزن چند مین ژیش برات به کامنت گذاشتم . یعنی وبهای قبلیتو واقعا میخوای ببندی ؟
خیلی کار خوبی میکنی یه وب که بتونی راحت هر چی تو دلته بنویسی واقعا عالیه بهت پیشنهادمیکنم زودتر این کارو انجام بدی .
بازم به من سر بزن .
همیشه شاد باشی

دریا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام دوست عزیز

باز هم خداوند توفیقی عنایت فرمود و وبلاگ بار دیگر بروز شد.

منتظر حضور پرمهرتان هستم.

سبز باشید.

سلام دریا جان . حتما بهت سر میزنم عزیز.
همیشه شاد باشی

هانی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://ipark.blogsky.com

سلام.وبلاگ شما هم بسیار زیباست...من هم لینکتون کردم.

سلام . ممنونم . بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

مهراب جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام

از شما ممنون هستم درس بزرگی در زندگی به من آموختی

یه وب باز میکنم با عنوان دل نوشته های خودم آدرس را به شما خواهم داد .

متشکرم آرزوی قلبی من این است که ایرانی آباد داشته باشیم

چرا که مردم ایران نجیب ترین ملت دنیاست

و ما همه لیاقت این را داریم که شاد زندگی کنیم

موفق باشی عزیز

سلام مهراب عزیز. راستش نمیدونستم این نظرتو تایید کنم یا نه اما بعد تصمیم گرفتم بگذارمش به خاطر خطی که اخرش نوشتی .
امیدوارم روزی برسه که شادی واقعی مهمون دل همه ی مردم دنیا باشه همه.
همیشه شاد باشی

مهراب جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

شب در چشمان من است ......



به سیاهی چشمهایم نگاه کن ......



روز در چشمان من است .......



به سفیدی چشمهایم نگاه کن ........



شب و روز در چشمان من است....



به چشمهای من نگاه کن ........



پلک اگر فرو بندم جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت.....



متشکر من هم شما رو لینک کردم

اینم از عظمتی که در انسان نهفته . قبول داری اینو که ادما خیلی فراتر از اون چیزی هستن که تصور میکنن .

م شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://dostanman.xeeus.com

سلام

به وب مردی که شبیه هیچ کس نبود سر بزن

حرفهای خود خودم را در این وب مینویسم

بعد از ظهر تمام دفترهای کهنه ام را مرور میکنم و برای خودم مینویسم

متشکرم از ....... نمیدانمهایت

و متشکرم از ........

سلام حتما دوست من به وب شما سر میزنم . فکر کنم این بهترین کاریه که میکنی گاهی مرور گذشته ها به ادم ارامش میده و به جای باز کردن زخمای کهنه یه مرهم روشون میگذاره چیزی که همه همیشه برعکسشو فکر میکنن
موفق باشی

ساسان یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ق.ظ http://musicsasan.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
موفق باشی

سلام ساسان عزیز ممنونم از حضورت و محبتت .
همیشه شاد باشی

م یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ http://dostanman.xec.ir/

منتظر نظر شما هست dostanman.xec.ir/


برای شما آرزوی موفقیت وشادی دارم

سلام
باور کن هر چی تلاش میکنم نمی شه که وارد سایتت بشم . !!!!!!!!!!

م دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://dostanman.xec.ir/

اینم از بخت یاری ماست

ای بابا باز که حرف نا امید کننده زدی . همیشه به خودت بگو این نیز بگذرد.

ساسان جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ http://musicsasan.blogfa.com

سلام
حالتو خوبه ؟

سلام ساسان عزیز. مرسی شما خوبی؟
خوشحالم کردی که بهم سر زد
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد