نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

جلوی اشکاتو نگیر

جلوی اشکاتو نگیر  

بذار بباره غصه هات  

دلم فدای ماتم  

نشسته توی گریه هات  

نذار که غصه بشکنه  

حرمت عشقو تو چشات  

اشک بریز عزیز من  

گریه رفیقه باغمات  

تو ململ اشکای تو  

تصویر چشمای اونه  

اون غرورش دلتو  

بدجوری آتیش میزنه  

نگو میخوای که بعد از ین  

عشقشو از دل برونی  

من میدونم تو تا ابد  

به یادش عاشق می مونی  

حتی اگه دل سنگیشو  

با دونه اشکات نشکونی  

جلوی اشکاتو نگیر  

بذار بباره اون چشات  

اشک بریز عزیز من  

گریه رفیقه با غمات  

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 1 + ارسال نظر
اسحق دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://MEHRAN1387

سلام امیدوارم که حالت خوب باشه

وبلاگ خوبی داری

مثل اینکه شما فقط تو قالب ترانه شعر می گید به هر حال شاعرید

سلام .
خوش اومدی منون از حضورت و محبتت
بله من فقط در قالب ترانه شعر میگم اما گاهی متنهای ادبی و رمان هم مینویسم .
بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد