نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نگو دوست دارم

سلام به دوستای همیشه خوبم . به کسانی که با وجود غیبتهای طولانی من بازم محبت میکنن میان و سر میزنن . دوستای مهربونی که خیلی مدیون محبتشون هستم . دوستایی که بارها اومدن و من نتونستم هنوز بهشون سر بزنم .واقعا نمیدونم چه جوری باید ازشون تشکر کنم .  

همتون رو دوست  دارم . فقط همین  

 

« نگو دوست دارم »

بهم نگو دوست دارم

حرفاتو باور ندارم

صدات قشنگه اما من

گوش شنیدن ندارم

نگات داره دروغ میگه

نمیشه پنهونش کنی

رنگ چشات داد میزنه

بدجوری عاشق اونی

می خوای بری خوب میدونم

تو موندنی نیستی برام

از اولم تو قلب تو

جایی نداشت خاطره هام

باشه فراموش میکنم

تصویر چشمای تو رُ

قلبمو آتیش میزنم

اینجا نمون زودتر برو

با یه ترانه ی جدید اومدم . لینک این ترانه رو می تونید در سایت بنیاد ترانه هم ببینید . این لینک رو براتون میگذارم . 

http://www.bonyade-taraneh.com/index.php/lyric/55-1388-04-31-05-40-02.html 

 

آری آغاز دوست داشتن است