نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

خنده چقد بهت میاد

 این ترانه رو برای لبخند زیبات نوشتم . برای چشمای قشنگت توی عکس که هر بار بهشون خیره میشم لبخند مهربون و قشنگت رو تحویلم میدن . شاید جمله ها تکراری باشن ، شاید حرفا هزار بار گفته بشن اما تکرار بعضی چیز ها همیشه قشنگه . تکرار تو، تکرار هر حرفی در مورد تو برای من مثل لحظه ی اول هر چیز  تازست . تمام تکرارها ، تمام شعرهای تازه ، تمام حرفای نو برای تو فقط این شعر و تا آخر بخون و یکبار دیگه لبخند بزن و منو ازین دنیا ، ازین جایی که حالا هستم ببر .

 

فدای اون چشات بشم خنده چقد بهت میاد

میدونی من عاشقتم ، دوست دارم خیلی زیاد

وقتی میخندی نازنین قشنگ تر از همیشه ای

نه نمیخوام از تو بگم با حرفای کلیشه ای

تکراری نیست اگه بگم وقتی میخندی دلبری

عزیز من تو با چشات از همه دنیا سر تری

نه به خدا حقیقته با خنده های جادوئی

منو دیوونه میکنی خوب میدونی که می دونی

یه جوریه نگاه تو وقتی میخنده اون چشات

انگاری جادوم میکنی با نازِ توی خنده هات

فدای اون چشات بشم خنده چقدر بهت میاد

میدونی من عاشقتم ، دوست دارم خیلی زیاد

آری آغاز دوست داشتن است