نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

سال نو مبارک

سلام به همه ی شما دوستای خوب ومهربونم . چند روز زودتر اومدم تا سال جدید، بهار قشنگ ورویایی و هوای تازه رُ به شما دوستای خوبم تبریک بگم . امسال بی هیچ حرفی ققط میخوام بگم : 

امیدوارم در سال جدید هر روز براتون رویایی باشه در دست نه در دور دست ، عشقی باشه در دل نه در سر ودلیلی باشه برای زندگی نه روزمرگی. 

بهارتان ماندگار  

همیشه شاد باشید 

آری آغاز دوست داشتن است

یک سال

 چه زود گذشت ، مثل ..... نمیخوام تکرار کنم مثل بر هم زدن یک چشم دنبال یه چیز تازه تر میگردم . اما اینقدر فکرای جورواجور تو سرمه که چیزی پیدا نمیکنم . میگذرم فقط میدونم که خیلی زود گذشت 365 روز . فقط برام یه علامت سوال میمونه که عجب ؟ انگار همین دیروز بود .

برام مثل همین دیروز بود که اومدم اینجا عضوی از شما شدم . بعد کلی دوست پیدا کرم . دوستانی که تو این یه سال مدام اومدن و منو زیر چتر محبت خودشون گرفتن . حالا سر یه سال اومدم دوباره دست دوستیمو به طرف دوستام دراز کنم و ازشون بخوام مثل همیشه تنهام نذارن .

نیایش یکساله شد . خیلی اتفاقی این اسمو انتخاب کردم . میتونم بگم بدون فکر اما خوشبختانه وقتی به انتخابم فکر کردم ازش راضی بودم . نیایش تموم حرفای من با تواِ . تویی که ازم دوری . تویی که ندارمت . تویی که به من نزدیکی مثل هوا تویی که دارمت مثل نفس . داشتن همیشه جسمی نیست گفتگو همیشه کلامی نیست . من تو رو با تک تک سلول های قلبمو وجودم حس میکنم تو ثانیه ثانیه هام . با تو حرف میزنم تو تموم لحظه هام . حتی اگر گوشی برای شنیدن من نداشته باشی من تو رو فریاد میزنم .

ببین از یه تولد کوچیک ساده به کجا رسید نمیخواستم خیلی شخصیش کنم اما شد . خواستم اینجا بنویسم شاید .....

بگذریم . سال قبل اینجا از خدا خواستم کمکم کنه تا بتونم ترانه هامو زودتر به چاپ برسونم و حالا امسال بعد از یک سال میخوام بگم که به زودی زود کتاب ترانه هام  با نام « تو هم فراموش کن » منتشر میشه .

خیلی زود خبر های بیشتری در این مورد مینویسم .

مثل همیشه ازتون میخوام که همراه من باشید. منتظر حضور گرمتون هتم .

آری آغاز دوست داشتن است